Fake Podpora: válka se vleče dál
Po poměrně málo měsíců se snaží zvýšit povědomí veřejnosti o problému padělaného podporu za studena-volat i zde [i jinde, to je dobré vidět ostatní prodejci také začnou zveřejňovat problém. Já jsem již dříve citovaný článek Orla Cox společnosti Symantec, která popisuje jeden výměna zdvořilosti s jedním z podvodníci, a Sophos 'Paul Ducklin má také nedávno ujal klacky. Mám referát na téma v rámci přezkumu v tuto chvíli, a já vám oznámit, že tady, když je všeobecně k dispozici, ale do té doby, můj kolega Josep Albors byl také při pohledu na toto téma, a když jsme ještě neviděla zprávy španělského jazyka hovorů podvod, má v plánu jít hlouběji do toho. Do té doby, tady je hrubý překlad jeho poslední blog.
FAKE KATALOG telefonní hovory
Techniky používané malware autoři rozšiřovat své výtvory neznají žádné limity. Jeden známý důkaz tohoto je falešný antivirus, kde jsou aplikace vydávány za bezpečnostní řešení, ale ve skutečnosti je větší pravděpodobnost nakazit uživatele a ukrást údaje o kreditní kartě, pokud jsou nemocní-doporučuje dost koupit do rogue řešení. Tento druh malwaru je jedním z nejčastějších v dnešní době, a existuje mnoho uživatelů, kteří spadají do této pasti.
V poslední době se zdá, že tato strategie se vyvinula po kyberprostoru, a za nějaký čas, jsme byli svědky zprávy o telefonáty se nabízejí falešné technickou podporu. Tato služba je inzerován jako by se jednalo o legitimní obavy, zneužití značky autentické firem jako Microsoft, Adobe, nebo dokonce ESET a jiný anti-virus vydavatele. Pokud vyhraje scammer důvěru v počítači uživatele, který obdrží volání, je velmi pravděpodobné, že bude přijímat službu a poskytnout údaje o kreditní kartě a / nebo nainstalovat nějaký škodlivý, nebo přinejmenším pochybný software, jak je vedena pokynů telefonního operátora.
David Harley, ESET Senior Research Fellow, mluvil obšírně o tento druh podvodu, a dokonce i zprávy o příchozím hovoru z jedné z podvodníci. Jak sám říká, to sociální inženýrství, technika využívá rostoucí potřeby pro začínající uživatele, pro technickou podporu, když čelí s počítačem neštěstí. V dnešní době, většina lidí používá počítač pro jeden účel nebo jiný poměrně často, ale bohužel, ne všichni mají schopnosti vypořádat se všemi různými problémy, které nastanou, odstranění škodlivého softwaru a ovladačů být zvláště obyčejný a potenciálně nepříjemné příklady.
Pokud něco dobrého lze vyvodit z tohoto nového typu podvodu, to je to, že podvodníci se přestěhovali do nabízet falešný antivirus a falešné podpůrných služeb, neboť si uvědomují, že obecné povědomí o potřebě zajistit systémů je nyní mnohem vyšší, než tomu bylo před několika lety. Z laboratoře ESET na Ontinet.com, doporučujeme všem, kteří chtějí zvýšit své znalosti o zabezpečení, aby zůstali informováni s blogy jako je tento, a podniknout kroky k zajištění toho, aby oni používají pouze oprávněné bezpečnostní řešení pro ochranu jejich systémů.
Josep Albors
via ESET